Conditii de calatorie
CONDITII GENERALE DE TRANSPORT INTERNATIONAL DE PERSOANE
SC.EURO POP.SRL
Pasagerii au luat la cunostinta Conditiile Generale de Transport,conditii afisate la sediile agentiilor EURO POP sau agentilor autorizati si pe internet(www.europop.ro)si care pot fi obtinute gratuit la cererea pasagerului.
1.Biletul de calatorie este nominal,nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autoritatilor abilitate sa faca controale.
2.Biletul constituie dovada incheierii contractului intre transportator si pasagerul al carui nume este inscris in bilet,a carui identitate trebuie demonstrata la cerere.
3.Biletele fara stampila agentiei emitente(exceptie fac biletele achizitionate online) nu sunt valabile.
4.Biletele pierdute,distruse sau furate nu se inlocuiesc,nu se vor emite duplicate,iar pasagerul nu poate fi despagubit in astfel de cazuri.
5.Biletele dus intors sun valabile 3 luni.Valabilitatea incepe din ziua plecarii inscrisa pe bilet.
6.Rrezervarea pentru segmentul de intoarcere in cazul biletelor dus-intors este obligatorie si trebuie facuta cu cel putin 7 zile inainte de data calatoriei de intoarcere,chiar si pentru biletele dus-intors cu data fixa de intoarcere.
7.EURO POP nu garanteaza existenta locurilor libere la data dorita de pasager si nu v-a fi responsabila pentru daunele suferite de pasager ca urmare a imposibilitatii efectuarii calatoriei la data dorita de acesta.
8.Transportatorul si agentiile sale isi rezerva dreptul de a vinde locurile neconfirmate.
9.Este obligatorie prezenta calatorilor cu 30 min inainte de plecare in scopul verificarii actelor si a imbarcarii.Intarzaierea pasagerului la plecare nu v-a influenta orarul deja stabilit.In cazul neprezentarii pasagerului la imbarcare locul sau v-a trece in gestiunea personala a transportatorului iar biletul v-a fi considerat pierdut,clientul neavand dreptul la restituire.
10.Trecerea prin vama conditioneaza/poate influenta ora de sosire,transporetatorul neraspunzand pentru eventualele intarzaieri la sosire.De asemenea intarzaierile pot fi cauzate si de diferiti factori externi si independenti de vointa transportatorului cum ar fi :conditii meteorologice nefavorabile,drum in lucru,sosele supra aglomerate,accidente ,etc... pentru care transportatorul nu isi asuma responsabilitatea.EURO POP nu isi asuma nici o responsabilitate pentru intarzaierile curselor si/sau pentru pierderile suferite de catre calator ,ca urmare a acestor intarzaieri.Orele de sosire fiind conditionate de timpul de asteptare din vama si de pe sosele.
11.EURO POP are dreptul oricand sa anuleze o cursa in cazul amenintarii sau existentei unui razboi,conflict armat,atac terorist,blocada,greva,conditii meteorologice nefavorabile,miscari sociale,probleme tehnice ale autocarului sau alte circumstante ce ar putea fi un impediment pentru efectuarea calatoriei.EURO POP v-a gasi solutia cea mai buna de remediere a situatiei sau o alternativa pentru transport in masura in care acest lucru este posibil si la costuri rezonabile,valoarea despagubirii acordate pasagerilor nu v-a depasi contravaloarea biletului de calatorie.
12.EURO POP se obliga ca in situatia in care vehiculele cu care transporta calatorii sunt imobilizate pe traseu,sa asigure remedierea problemei in cel mai scurt timp sau sa asigure preluarea calatorilor transportati de catre un alt autovehicul in vederea continuarii cursei conform legislatiei din transporturi.
13.Este strict interzis ,transportul in bagaje de :droguri,substante explozive sau toxice,arme ,munitie,tuburi de oxigen sau gaz,butelii sau orice subsatante caustice periculoase,a operelor de arta ca patrimoniu fara autorizatiile necesare,precum si alte obiecte sau subsante prin care se incalca legile in vigoare pe teritoriul Romaniei sau a altor state.
14.Reclamatiile privind deteriorarea , pierderea sau furtul bagajelor se depun imediat dupa sosire la responsabilul de autocar respectiv conducatorului auto si vor fi confirmate in scris in maxim 48 de ore de la sosire.Reclamatiile ulterioare nu se vor lua in considerare.
15.EURO POP nu isi asuma nici o responsabilitate pentru transportul bagajelor de mana.Aceasta revine in intregime pasagerului.EURO POP nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi(bani,bijuterii,obiecte de arta,camere foto,video,computere,etc),aflate in bagajul de mana al pasagerilor.
16.Pasagerii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate,referitoare la documentele de intrare (iesire),prevederile vamale,financiar administrative,referitoare la persoana sau la bagajele sale.Transportatorul nu isi asuma raspunderea pentru cheltuieli suplimentare determinate de lipsa acestor documente.
17.Transportatorul si agentii sai nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care un pasager nu respecta Conditiile Generale de Transport.
18Este interzis pasagerilor :deteriorarea sau murdarirea autovehicului,fumatul,consumarea bauturilor alcoolice,imbarcarea fara a avea o igena corporala corespunzatoare,imbarcarea in cazul in care indica o boala contagioasa,are un comportament necivilizat sau are un comportament care duce la obstructionarea in orice fel a conducatorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj in indeplinirea in bune conditii a atributiilor specifice,sau cauzeaza neplaceri sau discomfort celorlalti calatori .
19.Transportatorul poate interzice pasagerului care incalca legile pe teritoriul Romaniei sau al celorlalte state efectuarea sau continuarea calatoriei la cererea majoritatii calalatorilor fara ca acesta sa aiba dreptul la o despagubire sau rambursare ulterioara a contravalorii biletului.
20.Neprezentarea la autocar la ora si data stabilita atrage dupa sine o penalizare de 100%.